ÇOK TERCİH EDİLEN | ||
BULUT CALL CENTER |
ON PREMISE
CALL CENTER |
|
79$ Kullanıcı/Ay BAŞLA |
119$ Kullanıcı/Ay BAŞLA |
|
BULUT ÇAĞRI MERKEZİ + ÖZEL SERVER HİZMETİ
BULUT ÇAĞRI MERKEZİ + ÖZEL SERVER HİZMETİ
|
||
ON PREMISE/YERİNDE BARINDIRMA + ÖZEL SERVER HİZMETİ
ON PREMISE/YERİNDE BARINDIRMA + ÖZEL SERVER HİZMETİ
|
||
Santral Dashboard
Dahililerin tüm durumlarını izleyebileceğiniz bir ekrandır
|
||
Yönetici Web Arayüzü
Panelenizi İnternetin olduğu heryerden kontrol etme özelliği
|
||
Dahili Özellikleri
Dahili İşlemleri Ekle / Silme / Düzenleme
|
||
Kuyruk Özellikleri
Kuyruk Ekle / Silme / Düzenleme işlemini yapabilirsiniz.
|
||
SLA Yanıtlama Süresi Belirleme
Bir çağrının ne kadar sürede cevaplanacağını belirleyebilirsiniz.
|
||
Periyodik Anons
Kuyruklar da periyodik anons vererek müşterilerinize reklam verebilirsiniz.
|
||
IVR Özellikleri
IVR Ekle / Silme / Düzenleme işlemini yapabilirsiniz.
|
||
Dış Hat Özellikleri
DID Gelen / Giden Çağrı Alabilir veya Faks oalarak tanımlayabilirsiniz.
|
||
Mesai Sistemi
Mesai sonrası hedefi olarak IVR, Kuyruk, Dahili, Mesaj Kutusu, Harici Numara kullarak çağrıyı karşılayabilirsiniz.
|
||
Kara Liste
Rahatsız edilen numarayı kara listeye alarak çağrıyı engelleyebilirsiniz.
|
||
Beyaz Liste
DND alınmış bir dahiliye Beyaz liste ekleyerek o dahiliden çağrı almasını sağlayabilirsiniz
|
||
Gelen / Giden Çağrı Raporları
Gelen/ Giden aramaların raprolarını alabilr Excel olarak indirebilirsiniz.
|
||
Kuyruk Çağrı Raporları
Kuyruk Çağrılarının raprolarını alabilr Excel olarak indirebilirsiniz.
|
||
Dahili İstatistikleri
Dahililerin tüm istatistiklerini raporlayabilirsiniz
|
||
Çağrı İstatistikleri
Çağrının tüm istatistik raporlarına erişim sağlayabilirsiniz.
|
||
Sistem Durum Görüntüleme
Aktif Çağrılar / Dahili ve Dış hat durumlarını izleyebilirsiniz.
|
||
Interaktif Özellikler
API veya Web servislerle entegre edilebilirsiniz.
|
||
Müşteri Memnuniyet Anket Modülü
Müşterilerinizi otomatik olarak arayarak müşteri memnuniyetinizi ölçebilirsiniz.
|
||
Randevu Teyit Alma Modülü
Hastaneler için Randevu teyit sistemi HBYS entegre olarak çalışmaktadır.
|
||
Call Center Dashboard
Agentların tüm durumlarını ve kuyrukların tüm durumlarını izleyebileceğiniz ekrandır.
|
||
Müşteri Yönetimi
Kendi Müşteri CRM' nizi oluşturabilirsiniz.
|
||
Çağrı Yönetimi
Çağrılanızı işaretleme yaparak sonlandırabilirsiniz ve bunun raporunu alabilirsiniz.
|
||
SMS Modülü
SMS modülü ile entegra edilerek toplu veya tekil SMS gönderimi yapabilirsiniz.
|
||
Otomatik Arama (Predictive Dialer)
Data yüklemesi yaparak otomatik arama yapabilirsiniz.
|
||
Data Yönetimi
Excel olarak sisteme data yüklmesi yapabilirsiniz.
|
||
Agent Raporları
Agentların tüm raporlarına ulaşabilirsiniz.
|
||
Agent Modül Yetkilendirme
Agentların istenilen yetkilerini ayarlayabilirsiniz.
|
||
Agent Mola Tipi Oluşturma
Mola tipleri belirleyerek Agentların molaya çıkmasını sağlayabilirsiniz.
|
||
Kullanıcı (Agent) Web Arayüzü
Agentlara ait kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılan panelden kendi çağrılarına ve raporlarına ulaşım sağlayabilirler.
|
||
Telekonferans
3'lü veya daha fazla kişi ile tele konfrans yapabilirsiniz.
|
||
Video Görüşme
İnternetin olduğu heryerden yüzyüze toplantı yapabilirsiniz.
|
||
Konum Gönderme Modülü
Müşterilerinize şirketinizin konumunu Ivr üzerinden tek tuş ile SMS atabilirsiniz.
|
||
Görüşme Sonrası Anket ve Puanlama Modülü
Agentların son yapmış olduğu çağrıyı puanlatabilir ve bu puanlamayı raporlayabilirsiniz
|
||
Mobil Softphone APP
Mobil telefonlarınıza indirilen uygulama sayesinde dahili numaranızı cebinizde taşıyabilirsiniz.
|
||
BAŞLA | BAŞLA |
SİSTEM TEK, PANEL TEK, MUHATAP TEK!
Jettel, çağrı merkezinizin ihtiyaçlarına yönelik tam bir uçtan uca çözüm sunuyor. Bulut santral, çağrı merkezi yazılımı, CRM, istatistiksel raporlama, randevu teyit alma, müşteri memnuniyet anketi, personel puanlama, otomatik arama, planlı veri yönetimi, check-up satışı ve daha fazlasını tek bir çatı altında buluşturuyoruz.