Online Ödeme Bize Ulaşın 0(212) 903 0 903


Bulut Santral hizmeti gelişmiş bir PBX santralinin (özel telefon şebekesi) sağladığı tüm özellikleri kurulum ve bakım masrafı olmadan sunar. Müşteri lokasyonuna kurulu olan geniş özellikli PBX santralin faydaları ile IP (Internet Protokol) teknolojisinin faydalarını birleştirmeye olanak sağlar.

Dünyanın her yerinden IP Telefon, Softphone veya Voip Gateway ile erişebileceğiniz esnek kullanım yapısına sahip Bulut Santral hizmeti ile iş yerinize herhangi bir santral kurulumu yapılmadan, tamamıyla bulut yapısı üzerinden hizmet verir. Mevcut santrallere göre daha fazla özellik barındıran bu sistem içerdiği arama kuyruğu özelliği ile aynı zamanda bir çağrı merkezi gibi çalışır.


BULUT SANTRAL ÖZELLİKLERİ

  • Sıfır Donanım Maliyeti
    JetSantral ile hiçbir santral yatırımına ihtiyaç duymazsınız ve dünyanın heryerinden santralinize erişebilir ve çağrı yapıp alabilirsiniz.
  • Sınırsız Eşzamanlı Çağrı
    Sınırsız eşzamanlı çağrı özelliği ile numaranız artık meşgul tonu vermeyecek ve çağrıları kaçırmayacaksınız.
  • IVR Robot Operatör
    JetSantral'iniz için dilediğiniz kadar IVR karşılama oluşturabilirsiziniz, üstelik her harici numaranız için birden fazla IVR karşılama yaptırabilirsiniz.
  • Harici Yönlendirme
    Dahilinize yada dışarıdan gelen tüm çağrıları dilerseniz harici bir numaraya yönlendirerek, her zaman ulaşılabilir olabilirsiniz.
  • Bekleme Grupları/Callcenter
    JetSantral aynı zamanda bir callcenter/çağrı merkezi gibi çalışmaktadır, çeşitli bekleme grupları ile JetSantral'inizi bir çağrı merkezine dönüştürebilirsiniz.
  • 7/24 Online Raporlama
    7/24 santralinize erişerek, gelen, giden ve cevapsız çağrılarınızı kontrol edebilir ve yönlendirme yapabilirsiniz.
  • 7/24 Online Ses Kaydı
    7/24 santralinize gelen çağrılar otomatik olarak kayıt altına alınmaktadır ve dilediğiniz zaman panelinizden bu ses kayıtlarına ulaşabilirsiniz.
  • VoiceMail Sesli Mesaj
    İster dahilileri ister tüm gelen çağrıları Voice Mail'e yönlendirerek, bırakılan sesli mesajları email adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
  • Online/Offline Çalışma Saatleri
    Çalışma saatlerinizi belirleyerek, gelen çağrıları IVR ile karşılayabilir ve dilerseniz Voice Mail'e ile sesli mesajları email adresinize alabilirsiniz.
  • IP Yönlendirme
    IP yönlendirme seçeneği ile çağrılarınızı belirli IP adreslerine yönlendirerek, mevcut IP destekli sisteminiz tarafından karşılanmasını sağlayabilirsiniz.
  • Müşteriye Özel Yazılım Geliştirme
    Sizlerin ihtiyaç, gereksinim ve taleplerine uygun yazılım geliştirmeleri yapılarak sistemleriniz genişletilebilir ve geliştirmeler yapılabilir.
  • Beyaz Liste Oluşturma
    Santralinize, yalnızca beyaz listenize ekleyeceğiniz numaraların erişmesini sağlayabilirsiniz.
  • Çağrı Olay Bildirimi
    Belirleyeceğiniz kriterlerdeki çağrı olaylarını API yardımı ile belirleyeceğiniz linke otomatik alabilirsiniz.
  • Dahili Gruplar
    Dahili numaralarınızı gruplandırarak farklı şube ve departmanlarınızı kolaylıkla yönetebilir, her grup için farklı yöneticilere yetki verebilirsiniz.
  • Şirkete Özel Bağımsız Sunucu Çözümleri
    Genel bulut ağından bağımsız; yalnızca şirketiniz için özel kurulacak santral sistemi ile, alışkanlıklarınız ve ihtiyaçlarınız doğrultusunda özelleştirilmiş çözüm olanaklarına sahip olabilirsiniz.
  • Şube Yönetim Modülü
    Şube Yönetim modülümüz ile tüm şubelerinizi tek bir ara yüz üzerinden kolaylıkla yönetebilir ve izleyebilirsiniz.
  • Adres Konum Modülü
    Adres konum modülü desteği ile; müşterilerinize, şirket lokasyonunuzu IVR üzerinden veya SMS yoluyla kolaylıkla iletebilirsiniz.
  • Gelen Çağrı Bazlı IVR
    Santraliniz, gelen çağrıların hangi ülkelerden geldiğini tespit edebilir. Bu sayede her ülke için farklı IVR oluşturabilir ve ilgili çağrıları belirlediğiniz IVR ile karşılayabilirsiniz.
  • Sesli karşılama menüleri (IVR)
    Sesli karşılama menüleri ile gelen çağrılarınızı istediğiniz şekilde yönlendirebilir, her dahili ve kuyruk için farklı senaryolar uygulayabilirsiniz.
  • Kuyruk Yönetimi
    Gelen çağrılarınız için farklı kuyruk yapıları oluşturabilir, çağrıların hangi dahililere öncelikli olarak yönleneceğini farklı çağrı dağıtım şekilleriyle belirleyebilirsiniz. (Tüm kullanıcılara, sıralı, ardışık, rastgele, en az çağrı alan/en eski çağrı alan vb.)
  • Gelişmiş Dahili Yönetimi
    Her dahiliye özel senaryolar oluşturabilir, çağrılara ve panele erişim yetkilerini kontrol edebilirsiniz. (Dış arama yapabilme, dışarıdan arama alabilme, dahili arama yapabilme, ses kaydı, IVR’dan tuşlanabilme ayarları vb.)
  • Gelişmiş Arama Yönetimi
    Kullandığınız numaralar ile giden ve gelen aramalarda farklı senaryolar uygulayabilirsiniz. 444’lü numaralarınızı FXO Gateway cihaz yardımıyla da kullanmaya devam edebilirsiniz.
  • Bekleme Müzikleri
    Sistem üzerindeki hazır bekleme müziğini ekleyerek veya kendi belirlediğiniz müzikleri sisteme yükleyerek, bekleyen çağrılarınızda kullanabilirsiniz.
  • Mesai İçi / Mesai Dışı Senaryoları
    Mesai saatleri veya haricindeki zamanlar için birden fazla senaryo belirleyebilir, Bu senaryoları her dış hatta farklı olacak şekilde konfigüre edebilirsiniz.
  • Şube ve Dahililer Arası Ücretsiz Görüşme
    Şubeleriniz ve dahilileriniz arasında herhangi bir ücret ödemeden sınırsızca görüşebilirsiniz.
  • Telekonferans
    Telekonferans özelliği ile ikiden fazla çağrıyı birbirine bağlayarak görüşme yapabilirsiniz.
  • Telesekreter Kaydı (Voicemail)
    Telesekreter kaydı ile mesai saati dışındaki veya gün içerisinde cevaplayamadığınız çağrılar için ses kaydı alabilirsiniz. Sonrasında bu kayıtları paneliniz üzerinde dinleyebilir veya istediğiniz herhangi bir mail adresine iletilmesini sağlayabilirsiniz.
  • Dijital Faks
    Dijital faks hizmetimiz ile birlikte santraliniz üzerinden faks alabilir veya gönderebilirsiniz.
  • Bekletme Sırası ve Süresi Anonsları
    Kuyrukta bekleyen müşterilerinizi bekletme sırasına alabilir, bulundukları sırayı robot operatör ile anonslayabilirsiniz.
  • Toplu SMS
    Jettel ile toplu SMS gönderimi yapabilir, ayrı bir panel üzerinden raporlama ve takibini yapabilirsiniz.
  • Ulusal Telefon Numaraları
    Jettel ile kendi telefon numaralarınızı (Numara taşıma işlemi ile birlikte) veya numara bloklarımızdan herhangi bir numarayı tahsis ederek santralinizi kullanmaya başlayabilirsiniz.
  • Dahili Bazında Dış Numara Tanımlama
    Dahililerinizi farklı dış hatları kullanarak arama yapabilecek şekilde ayarlayabilirsiniz. Bu şekilde müşterilerinizden alacağınız geri dönüşlerin, belirlemiş olduğunuz farklı kişi veya departmanlara kolaylıkla ulaşmasını sağlayabilirsiniz.
  • Hedefe SMS Gönderimi
    Toplu SMS den farklı olarak istediğiniz tekil numaralara da kolaylıkla SMS gönderebilirsiniz.
  • Çağrı Ses Kayıt Sistemi
    Tüm çağrılarınızı kayıt altına alabilir, 3 ile 6 ay boyunca istediğiniz zaman panel üzerinden erişebilirsiniz. Dilerseniz kayıtları lokal cihazınıza indirebilirsiniz. Gelişmiş kayıt özelliğimiz; müşteri dahiliye bağlanmadan önce, IVR’da ve kuyrukta bile çağrı kaydı yapabilme imkanı sunmaktadır.
  • Eş Zamanlı Sınırsız Çağrı
    Geleneksel santral yapılarının aksine, Jettel ile tek bir dış hat üzerinde aynı anda sınırsız sayıda çağrı yapabilirsiniz.
  • Detaylı Çağrı Raporları
    Gelen ve giden çağrılarınızı gelişmiş filtreleme seçenekleri ile birlikte detaylı şekilde raporlayabilir, dilerseniz excel formatında cihazınıza indirebilirsiniz.
  • Detaylı Kuyruk İstatistikleri
    Detaylı kuyruk istatistiklerinizi görüntüleyebilir; gelen çağrı sayıları, ortalama bekleme süreleri vb. raporlamaları yapabilirsiniz.
  • Dahili Bazlı İstatistikler
    Dahililerinizin belirli tarihler arasında gelen/giden çağrı sayısı, ortalama konuşma süreleri vb. istatistikleri görüntüleyebilirsiniz.
  • Anlık Kuyruk İzleme (Dashboard)
    Kuyruklarınızı dashboard üzerinden canlı olarak izleyebilir, SLA seviyenizi kuyruk bazlı tanımlayarak servis seviyenizi ölçümleyebilirsiniz.
  • Operatör Meşguliyet Paneli
    Dahililerinizin meşguliyet durumlarını ve görüşme sürelerini canlı olarak görüntüleyebilir, dilerseniz canlı görüşmeleri dahi anlık olarak dinleyebilirsiniz.
  • DND (Rahatsız Etme) Özelliği ve Raporları
    DND Özelliğini kullanarak herhangi bir dahilinin çağrı almasını önleyebilirsiniz.
  • Servis Seviyesi (SLA) Ölçümü
    SLA ölçüm seçenekleri ile, gelen çağrıların belirlenen hedef sürenin altında ve yüzde kaçının karşılandığını görüntüleyebilirsiniz.
  • Kullanıcı Dostu Web Ara Yüzü
    Kullanıcı dostu ara yüzümüz ile santral konfigürasyonunuzu kolaylıkla yapabilir, gelişmiş raporlama özelliklerimizden faydalanabilirsiniz.
  • Akıllı Telefon, Tablet ve PC Desteği
    Santral ara yüzüne internete erişimi olan herhangi bir cihazdan kolaylıkla erişebilir, yönetimini sağlayabilir veya raporlamaları takip edebilirsiniz.
  • Gelişmiş Yönlendirme
    Lokasyonunuzdaki elektrik veya internet erişiminde problem yaşanması durumunda; gelişmiş yönlendirme seçeneklerimiz ile çağrılarınızı GSM veya sabit hatlarınıza aktarabilir, olası çağrı kaçırma ihtimalinizi minimuma indirebilirsiniz.
  • Personel Yetkilendirme
    Personellerinize özel yetkiler belirleyebilir, ihtiyaç halinde yönetim paneline erişimlerini kısıtlayabilirsiniz.
  • Ücretsiz CRM
    Ücretsiz CRM modüllerimiz ile müşterilerinizi, ürünlerinizi, siparişlerinizi, taleplerinizi, ödemelerinizi, çağrı ve agentlarınızı kolaylıkla takip edebilirsiniz.
  • Yazılım Entegrasyonu (API Desteği)
    API desteğimiz ve santral ara yüzündeki detaylı dokümanlarımız sayesinde, santralinizi 3. Parti bir yazılıma entegre edebilirsiniz.
  • IP Telefon Provizyon Ayarları
    Otomatik provizyon ayar seçenekleri ile santral üzerinden ip telefonlarınıza konfigürasyon yapabilirsiniz.
  • Fatura Koruması
    Fatura koruma özelliği ile, aramalarınızın belirleyeceğiniz limitler içerisinde kalmasını sağlayabilirsiniz.
  • Kara Liste Oluşturma
    Kara listenize eklediğiniz numaraların tarafınıza ulaşmasını engelleyebilirsiniz.
  • Dahili Bazlı Arama İzinleri
    Dahililerinizin sabit, GSM ve yurtdışı bazlarında arama yapabilmelerini ayrı ayrı kısıtlayabilirsiniz.
Bu site daha iyi hizmet sunmak için çerezleri kullanır. Sitenin düzgün çalışması için çerezlere izin verilmiş olmalıdır.Kapat