Otomatik/Predictive Arama Sistemi - Çağrı Merkezi Sistemi - Jettel

Otomatik/Predictive Arama Sistemi

Belirlenen hedef kitleleri arayan ve çağrı merkezi çalışanlarının müşterilere hızlı ve etkili şekilde ulaşmasını sağlar.

Call Center/Çağrı Merkezi
İstatistiksel Analiz Sistemi

Otomatik/Predictive Arama Sistemi, , önceden belirlenen hedef kitlelere yönelik arama yapan ve çağrı merkezi çalışanlarının müşterilere daha hızlı ve etkili bir şekilde ulaşmasını sağlayan bir sistemdir. Bu sistem sayesinde, çağrı merkezi çalışanları daha fazla müşteriyle iletişim kurabilir ve hizmet kalitesini artırabilir.

Otomatik/Predictive Arama Sistemi'nin temel işleyişi şu şekildedir:

  • Call center yönetimi, hedef kitleyi ve iletişim kurulacak müşteri listesini belirler.
  • Otomatik/Predictive Arama Sistemi, belirlenen müşteri listesine göre arama yapmaya başlar.
  • Sistem, çağrı merkezi çalışanının mevcut durumunu analiz eder ve müsait olduğu anda bir sonraki müşteriyi yönlendirir.
  • Çağrı merkezi çalışanı, müşteriyle iletişim kurar ve hizmet sunar.
  • Sistem, çağrı merkezi çalışanının performansını ve verimliliğini analiz ederek sürekli olarak en uygun çağrı yönlendirmeyi sağlar.

Otomatik/Predictive Arama Sistemi'nin sağladığı avantajlar şunlardır:

Verimlilik artışı: Çağrı merkezi çalışanları, sistem sayesinde daha fazla müşteriyle iletişim kurabilir ve bekleme sürelerini en aza indirerek verimliliği artırır. Hızlı hizmet: Otomatik/Predictive Arama Sistemi ile yönlendirilen çağrılar, çağrı merkezi çalışanlarının müsait olduğu anda gerçekleştirilir, böylece hizmet süreçleri hızlanır.
Integrated Video Conferencing
Müşteri Hizmetleri
0 850 611 0 611 VEYA
BİLGİLERİNİZİ BIRAKIN!

SADECE KURUMSAL ŞİRKETLERE HİZMET VERMEKTEYİZ, BİREYSEL KABUL EDİLMEMEKTEDİR.