Çağrı Merkezi Paketleri
LITE PAKET
2.250TL Kullanıcı/Ay
- BULUT ÇAĞRI MERKEZİ
+ ÖZEL SERVER HİZMETİ - Agent Kullanıcı
- Supervisor Kullanıcı
- Admin / Yönetici Paneli
- Gelen Çağrı Yönetimi
- Giden Çağrı Yönetimi
- Dashboard Canlı
- IVR Dialer ve Predictive Dialer
- CRM Müşteri İlişkileri Sistemi
- İstatiksel Analiz Sistemi
- SMS Sistemi
- Çağrı Puanlama Modülü
- Geri Dönüş Arama Modülü
- Randevu Teyit Modülü
- Konum Gönderme Modülü
- Çağrı Kayıtları (Gelen, Giden, Dahili)
- Ses Kaydı (Gelen, Giden, Dahili)* 3 Aylık
- Planlı Data Yönetimi
- Gelişmiş Dinamik Çağrı Yönlendirme Algoritmaları (IVR)
- API, Web Servis Desteği
STANDART PAKET
2.990TL Kullanıcı/Ay
- BULUT ÇAĞRI MERKEZİ
+ ÖZEL SERVER HİZMETİ - Agent Kullanıcı
- Supervisor Kullanıcı
- Admin / Yönetici Paneli
- Gelen Çağrı Yönetimi
- Giden Çağrı Yönetimi
- Dashboard Canlı
- IVR Dialer ve Predictive Dialer
- CRM Müşteri İlişkileri Sistemi
- İstatiksel Analiz Sistemi
- SMS Sistemi
- Çağrı Puanlama Modülü
- Geri Dönüş Arama Modülü
- Randevu Teyit Modülü
- Konum Gönderme Modülü
- Çağrı Kayıtları (Gelen, Giden, Dahili)
- Ses Kaydı (Gelen, Giden, Dahili)* 3 Aylık
- Planlı Data Yönetimi
- Gelişmiş Dinamik Çağrı Yönlendirme Algoritmaları (IVR)
- API, Web Servis Desteği
LARGE PAKET
3.750TL Kullanıcı/Ay
- LOKAL/YERİNDE ÇAĞRI MERKEZİ + ÖZEL SERVER HİZMETİ
- Agent Kullanıcı
- Supervisor Kullanıcı
- Admin / Yönetici Paneli
- Gelen Çağrı Yönetimi
- Giden Çağrı Yönetimi
- Dashboard Canlı
- IVR Dialer ve Predictive Dialer
- CRM Müşteri İlişkileri Sistemi
- İstatiksel Analiz Sistemi
- SMS Sistemi
- Çağrı Puanlama Modülü
- Geri Dönüş Arama Modülü
- Randevu Teyit Modülü
- Konum Gönderme Modülü
- Çağrı Kayıtları (Gelen, Giden, Dahili)
- Ses Kaydı (Gelen, Giden, Dahili)* 12 Aylık
- Planlı Data Yönetimi
- Gelişmiş Dinamik Çağrı Yönlendirme Algoritmaları (IVR)
- API, Web Servis Desteği
X LARGE PAKET
4.990TL Kullanıcı/Ay
- LOKAL/YERİNDE ÇAĞRI MERKEZİ + ÖZEL SERVER HİZMETİ
- Agent Kullanıcı
- Supervisor Kullanıcı
- Admin / Yönetici Paneli
- Gelen Çağrı Yönetimi
- Giden Çağrı Yönetimi
- Dashboard Canlı
- IVR Dialer ve Predictive Dialer
- CRM Müşteri İlişkileri Sistemi
- İstatiksel Analiz Sistemi
- SMS Sistemi
- Çağrı Puanlama Modülü
- Geri Dönüş Arama Modülü
- Randevu Teyit Modülü
- Konum Gönderme Modülü
- Çağrı Kayıtları (Gelen, Giden, Dahili)
- Ses Kaydı (Gelen, Giden, Dahili)* 12 Aylık
- Planlı Data Yönetimi
- Gelişmiş Dinamik Çağrı Yönlendirme Algoritmaları (IVR)
- API, Web Servis Desteği
- Bulutta özel server makine hizmeti Jettel veri merkezleri üzerinden verilecektir.
- Lokal/Yerinde özel server makine hizmeti Jettel makine parkurundan temin edilecektir. Server makine özellikleri yapılacak teknik keşif ve fizibilite çalışmaları sonrası ihtiyaçlara uygun belirlenecektir.
- Sisteme 444, GSM, Sabit, 850 ve yurt dışı voip numaraları entegre edilebilir. Entegrasyon sürecinde kullanılacak fxs/fxo/fct gateway cihazlar Jettel'in belirleyeceği ürün ve kalitede olma şartı bulunmaktadır.
- Çağrı kayıtları (Gelen, Giden, Dahili) hizmet süresince tutulur. Ses kayıtları minimum 3 ay sürekli ses kaydı tutulur. Talep durumunda izlenecek yol ve yöntemlere göre müşteri belirli aralıklarla kendi yedekleme ünitelerine alabilir. Lokal/Yerinde server hizmeti verilmesi durumunda sistem kaynaklarını riske sokmayacak maksimum %80 depolama kapasitesini geçmeyecek şekilde 12 ay depolanacaktır. Talep durumunda disk değişimine gidilecektir.
- Teklif dışında ortaya çıkabilecek cihaz, donanım gereksinimleri ayrıca ücretlendirilir ve fatura edilir.
- Cihaz ve donanım temin süresi hariç, kurulum ve devreye alma süresi 5-7 iş günüdür.
- Fiyatlara %20 KDV dahil değildir.
- Ücrete dahil API, Web Servis ve Gelişmiş Dinamik IVR hizmeti Jettel'in hali hazırda bulunan servislerini kapsamaktadır. Geliştirmeler ayrıca yapılacak fizibilite çalışmaları kapsamında ücretlendirilir.
- CRM, HBYS, ERP, Microsoft Dynamics vb. gibi entegrasyonlar için teknik toplantı sonucu ortaya çıkacak talepler kapsamında ücretlendirilecektir.
- Konuşma Paketleri (Ses Hizmetleri) , T.C. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından yetkilendirilmiş STH(Sabit Telefon Hizmeti) lisansına sahip Mornet telekomünikasyon şirketi tarafından sağlanmaktadır.
- Paketlerden tüm Jettel müşterileri yararlanabilir.
- Paketteki dakikaların ücretlendirme periyodu 60 saniyedir.
- Alınan paketin kullanım süresi paket alımından itibaren 1 ay geçerlidir. Bu tarihten sonra kullanılmayan dakikalar iptal edilemez, bir sonraki aya devredemez ve para iade yapılmayacaktır. * Konuşma Paketlerine %20 KDV, %10 ÖİV dahildir.
- Paket kapsamında sunulan dakikalar başka bir müşteriye transfer edilemez.
- Paket kapsamında sunulan dakikalar sadece yurt içi kullanımlar için geçerlidir. Yurtdışı, KKTC, katma değerli servis ve özel servis numaraları yönlerine yapılan aramalarda geçerli olmayacaktır.
- Müşteri paket kampanyası kapsamında aldığı dakikaların bitmesinden sonra mevcut tarifesinden ücretlendirilmeye devam edecektir.
- Bu paket Jettel'in sunduğu diğer kampanyalarla birleştirilemez.
- Jettel belirlenen süreden önce kampanyayı durdurma ve kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
- Daha detaylı bilgi için 0 850 611 0 611 Müşteri Hizmetleri hattımızı arayabilirsiniz.
LITE PAKET
1.875TL Kullanıcı/Ay
- BULUT ÇAĞRI MERKEZİ
+ ÖZEL SERVER HİZMETİ - Agent Kullanıcı
- Supervisor Kullanıcı
- Admin / Yönetici Paneli
- Gelen Çağrı Yönetimi
- Giden Çağrı Yönetimi
- Dashboard Canlı
- IVR Dialer ve Predictive Dialer
- CRM Müşteri İlişkileri Sistemi
- İstatiksel Analiz Sistemi
- SMS Sistemi
- Çağrı Puanlama Modülü
- Geri Dönüş Arama Modülü
- Randevu Teyit Modülü
- Konum Gönderme Modülü
- Çağrı Kayıtları (Gelen, Giden, Dahili)
- Ses Kaydı (Gelen, Giden, Dahili)* 3 Aylık
- Planlı Data Yönetimi
- Gelişmiş Dinamik Çağrı Yönlendirme Algoritmaları (IVR)
- API, Web Servis Desteği
STANDART PAKET
2.490TL Kullanıcı/Ay
- BULUT ÇAĞRI MERKEZİ
+ ÖZEL SERVER HİZMETİ - Agent Kullanıcı
- Supervisor Kullanıcı
- Admin / Yönetici Paneli
- Gelen Çağrı Yönetimi
- Giden Çağrı Yönetimi
- Dashboard Canlı
- IVR Dialer ve Predictive Dialer
- CRM Müşteri İlişkileri Sistemi
- İstatiksel Analiz Sistemi
- SMS Sistemi
- Çağrı Puanlama Modülü
- Geri Dönüş Arama Modülü
- Randevu Teyit Modülü
- Konum Gönderme Modülü
- Çağrı Kayıtları (Gelen, Giden, Dahili)
- Ses Kaydı (Gelen, Giden, Dahili)* 3 Aylık
- Planlı Data Yönetimi
- Gelişmiş Dinamik Çağrı Yönlendirme Algoritmaları (IVR)
- API, Web Servis Desteği
CallCenter Tüm Özellikleri Görüntülemek İçin Tıklayın
LARGE PAKET
3.150TL Kullanıcı/Ay
- LOKAL/YERİNDE ÇAĞRI MERKEZİ + ÖZEL SERVER HİZMETİ
- Agent Kullanıcı
- Supervisor Kullanıcı
- Admin / Yönetici Paneli
- Gelen Çağrı Yönetimi
- Giden Çağrı Yönetimi
- Dashboard Canlı
- IVR Dialer ve Predictive Dialer
- CRM Müşteri İlişkileri Sistemi
- İstatiksel Analiz Sistemi
- SMS Sistemi
- Çağrı Puanlama Modülü
- Geri Dönüş Arama Modülü
- Randevu Teyit Modülü
- Konum Gönderme Modülü
- Çağrı Kayıtları (Gelen, Giden, Dahili)
- Ses Kaydı (Gelen, Giden, Dahili)* 12 Aylık
- Planlı Data Yönetimi
- Gelişmiş Dinamik Çağrı Yönlendirme Algoritmaları (IVR)
- API, Web Servis Desteği
Speech Analytic Tüm Özellikleri Görüntülemek İçin Tıklayın
X LARGE PAKET
4.150TL Kullanıcı/Ay
- LOKAL/YERİNDE ÇAĞRI MERKEZİ + ÖZEL SERVER HİZMETİ
- Agent Kullanıcı
- Supervisor Kullanıcı
- Admin / Yönetici Paneli
- Gelen Çağrı Yönetimi
- Giden Çağrı Yönetimi
- Dashboard Canlı
- IVR Dialer ve Predictive Dialer
- CRM Müşteri İlişkileri Sistemi
- İstatiksel Analiz Sistemi
- SMS Sistemi
- Çağrı Puanlama Modülü
- Geri Dönüş Arama Modülü
- Randevu Teyit Modülü
- Konum Gönderme Modülü
- Çağrı Kayıtları (Gelen, Giden, Dahili)
- Ses Kaydı (Gelen, Giden, Dahili)* 12 Aylık
- Planlı Data Yönetimi
- Gelişmiş Dinamik Çağrı Yönlendirme Algoritmaları (IVR)
- API, Web Servis Desteği
- Çağrı merkezi paket fiyatları minimum %20 indirimli olup, peşin ödemeler için geçerlidir.
- Bulutta özel server makine hizmeti Jettel veri merkezleri üzerinden verilecektir.
- Lokal/Yerinde özel server makine hizmeti Jettel makine parkurundan temin edilecektir. Server makine özellikleri yapılacak teknik keşif ve fizibilite çalışmaları sonrası ihtiyaçlara uygun belirlenecektir.
- Sisteme 444, GSM, Sabit, 850 ve yurt dışı voip numaraları entegre edilebilir. Entegrasyon sürecinde kullanılacak fxs/fxo/fct gateway cihazlar Jettel'in belirleyeceği ürün ve kalitede olma şartı bulunmaktadır.
- Çağrı kayıtları (Gelen, Giden, Dahili) hizmet süresince tutulur. Ses kayıtları minimum 3 ay sürekli ses kaydı tutulur. Talep durumunda izlenecek yol ve yöntemlere göre müşteri belirli aralıklarla kendi yedekleme ünitelerine alabilir. Lokal/Yerinde server hizmeti verilmesi durumunda sistem kaynaklarını riske sokmayacak maksimum %80 depolama kapasitesini geçmeyecek şekilde 12 ay depolanacaktır. Talep durumunda disk değişimine gidilecektir.
- Teklif dışında ortaya çıkabilecek cihaz, donanım gereksinimleri ayrıca ücretlendirilir ve fatura edilir.
- Cihaz ve donanım temin süresi hariç, kurulum ve devreye alma süresi 5-7 iş günüdür.
- Fiyatlara %20 KDV dahil değildir.
- Ücrete dahil API, Web Servis ve Gelişmiş Dinamik IVR hizmeti Jettel'in hali hazırda bulunan servislerini kapsamaktadır. Geliştirmeler ayrıca yapılacak fizibilite çalışmaları kapsamında ücretlendirilir.
- CRM, HBYS, ERP, Microsoft Dynamics vb. gibi entegrasyonlar için teknik toplantı sonucu ortaya çıkacak talepler kapsamında ücretlendirilecektir.
- Konuşma Paketleri (Ses Hizmetleri) , T.C. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından yetkilendirilmiş STH(Sabit Telefon Hizmeti) lisansına sahip Mornet telekomünikasyon şirketi tarafından sağlanmaktadır.
- Paketlerden tüm Jettel müşterileri yararlanabilir.
- Paketteki dakikaların ücretlendirme periyodu 60 saniyedir.
- Alınan paketin kullanım süresi paket alımından itibaren 1 ay geçerlidir. Bu tarihten sonra kullanılmayan dakikalar iptal edilemez, bir sonraki aya devredemez ve para iade yapılmayacaktır. * Konuşma Paketlerine %20 KDV, %10 ÖİV dahildir.
- Paket kapsamında sunulan dakikalar başka bir müşteriye transfer edilemez.
- Paket kapsamında sunulan dakikalar sadece yurt içi kullanımlar için geçerlidir. Yurtdışı, KKTC, katma değerli servis ve özel servis numaraları yönlerine yapılan aramalarda geçerli olmayacaktır.
- Müşteri paket kampanyası kapsamında aldığı dakikaların bitmesinden sonra mevcut tarifesinden ücretlendirilmeye devam edecektir.
- Bu paket Jettel'in sunduğu diğer kampanyalarla birleştirilemez.
- Jettel belirlenen süreden önce kampanyayı durdurma ve kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
- Daha detaylı bilgi için 0 850 611 0 611 Müşteri Hizmetleri hattımızı arayabilirsiniz.
SİSTEM TEK, PANEL TEK, MUHATAP TEK!
Jettel, çağrı merkezinizin ihtiyaçlarına yönelik tam bir uçtan uca çözüm sunuyor. Bulut santral, çağrı merkezi yazılımı, CRM, istatistiksel raporlama, randevu teyit alma, müşteri memnuniyet anketi, personel puanlama, otomatik arama, planlı veri yönetimi, check-up satışı ve daha fazlasını tek bir çatı altında buluşturuyoruz.